.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهایی: امام راحل شناسنامه انقلاب اسلامي است

استاندار مازندران گفت: شناسنامه انقلاب اسلامي امام راحل است.

سيدعلي اكبر طاهايي در مراسم افتتاح پروژه‌هاي عمراني در شهرستان نور گفت: اگر در خط و منش امام حركت كنيم ايران قدرتمند اسلامي خواهيم داشت و اين همان چيزي است كه رهبر معظم انقلاب دنبال مي‌كنند.

وي با دعوت از مردم مازندران در راهپيمايي 22 بهمن گفت: 22 بهمن را به صحنه با شكوه ميثاق با امام و شهيدان، تجديد عهد با پيامبر و بيعت با رهبري انقلاب مبدل خواهيم كرد.

استاندار مازندران با ابراز نگراني از عقب ماندگي استان گفت: سرمايه‌هاي فراوان انساني و خدادادي را داريم اما پازل معماري استان در شهرها و روستاها را نتوانستيم اجرا كنيم.

وي با اشاره به اينكه زباله‌ها در شرايط فعلي منبع انرژي هستند، بيان داشت: زباله‌اي كه حتي برق از آن توليد مي‌كنند براي ما غصه و دغدغه جدي شد و بايد دغدغه مسئولان استان باشد تا سرو سامان بگيرد.

طاهايي افزود: غفلت ما موجب شد استان در شان خود ديده نشود و توليدات استان نيز به خوبي عرضه نشود تا جايي كه تا چند سال قبل برنج ايراني در عربستان روي زمين نمي‌ماند اما اكنون حجاج مازندراني ما هم در وليمه خود از برنج دانه بلند خارجي استفاده مي‌كنند.

وي گفت: در ساحل شني 25 كيلومتري كوبا هتل هفت ستاره داريم اما در 300 كيلومتر از بهترين ساحل شني مازندران هنوز چيزي نداريم در حالي كه بايد 10 تا 12 هتل مانند نفت محمود آباد داشتيم.

استاندار مازندران افزود: در معماري ساختمان‌ها مازندران بايد به شهري با بام‌هاي سفالي تبديل شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.